歌詞與翻譯轉自奇摩知識+

Let me live-Queen

Why dont you take another little piece of my heart
妳怎麼不再拿走另一小塊我的心
Why dont you take it and break it
妳怎麼不拿走再把它打破
And tear it all apart
再把它撕成碎片
All I do is give
我總是在給予
All you do is take
而妳不斷地拿
Baby why dont you give me
寶貝妳怎麼不給我
A brand new start
一個全新的開始

So let me live (so let me live)
所以讓我活著吧(所以讓我活著吧)
Let me live (leave me alone)
讓我活著(不要管我)
Let me live, oh baby
讓我活著,喔,寶貝
And make a brand new start
然後有個全新的開始

Why dont you take another little piece of my soul
妳怎麼不再拿走另一小塊我的靈魂
Why dont you shape it and shake it till youre really in control
妳怎麼不把它變型然後搖它,直到妳真的控制了它
All you do is take
妳不斷地拿取
And all I do is give
而我不斷地給
All that Im askin
我只要求
Is a chance to live
由活著的機會

(so let me live) - so let me live
(所以讓我活吧)-所以讓我活吧
(leave me alone) - let me live, let me live
(不要再理我)- 讓我活著,讓我活著
Why dont you let me make a brand new start
妳怎麼不讓我有個全新的開始

And its a long hard struggle
於是這漫長艱苦的掙扎
But you can always depend on me
但妳總是可以依賴我
And if youre ever in trouble - hey
而且只要妳遇到麻煩 - 嘿
You know where I will be
妳知道在哪裡找得到我

Why dont you take another little piece of my life
妳怎麼不再拿走另一小塊我的生命
Why dont you twist it, and turn it
妳怎麼不扭曲它、旋轉它
And cut it like a knife
然後像用刀一樣割它
All I do is live
我不斷地活著
All I do is die
我不斷地死去
Why cant we just be friends
我們為何不能只當朋友
Stop livin a lie
停止活在謊言裡

So let me live (so let me live)
所以讓我活著吧(所以讓我活著吧)
Let me live (leave me alone)
讓我活著(不要管我)
Please let me live
請讓我活著
(why dont you live a little)
(妳怎麼不多活著點)
Oh yeah baby
喔 對啊 寶貝
(why dont you give a little love...? )
(妳怎麼不給點愛...?)

Let me live
讓我活著
Please let me live
請讓我活著
Oh yeah baby, let me live
喔 對啊 寶貝,讓我活著
And make a brand new start
然後有個全新的開始

Take another little piece of my heart now baby
現在就拿走另一小塊我的心寶貝
Take another little piece of my heart now baby
現在就拿走另一小塊我的心寶貝
Take another little piece of my soul now baby
現在就拿走另一小塊我的靈魂寶貝
Take another little piece of my life now baby
現在就拿走另一小塊我的生命寶貝
In your heart, oh baby
在你心裡,喔 寶貝
(take another piece, take another piece)
(再拿一塊,再拿一塊) 

Please let me live
請讓我活
(take another piece, take another piece)
(再拿一塊,再拿一塊)
Why dont you take another piece
妳怎麼不再拿走一塊
Take another little piece of my heart
再拿走一小塊我的心
Oh yeah baby
喔 對啊 寶貝
Make a brand new start
全新的開始
All you do is take
妳總是拿
Let me live
讓我活吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    kilinis670 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()